Webshop Conversie Optimalisatie
Verhoog de conversie van uw webshop
Omdat niet alle bezoekers op uw webshop uiteindelijk iets gaan kopen, is het van belang om zoveel mogelijk bezoekers te prikkelen om een aankoop te maken op uw webshop. Dit heet conversie optimalisatie, oftewel: het vertalen van bezoekers naar klanten.
Zodra u veel bezoekers via verschillende advertentie tools op uw website krijgt, is het belangrijk om deze bezoekers te vertalen naar klanten die uiteindelijk een of meerdere aankopen gaan maken op uw webshop. Dit is waar de conversie optimalisatie tools om de hoek komen kijken. Met deze tools kunt u bijvoorbeeld verschillende mails naar uw klanten sturen. Vervolgens kunt u analyseren op welke mails klanten beter reageren (A/B testing). Hier kunt u dan op inspelen waardoor meer bezoekers worden vertaald naar klanten, of zelfs naar vaste klanten.
Zodra u bezoekers op uw webshop hebt vertaald naar klanten is er een potentie om deze klanten vaste klant te maken. Dit kunt u zoal bereiken door nieuwsbrieven te sturen via onze mailing tools of om ze kortingscodes en acties te sturen via onze advertentie tools