Woopra

Woopra biedt een manier om het gedrag van uw klant op meerdere apparaten en contactpunten beter te begrijpen. Waaronder e-mail, livechat en helpdesk.

Wat is Woopra?

Woopra biedt een manier om het gedrag van uw klant op meerdere apparaten en contactpunten beter te begrijpen. Waaronder e-mail, livechat en helpdesk. Op zowel uw webshop als mobiele app. Woopra gebruikt deze gegevens om uitgebreide profielen voor elke gebruiker op te bouwen, gegevens uit meerdere bronnen te synchroniseren, activiteiten op internet en mobiel continu te volgen en profielen automatisch in realtime bij te werken. De app maakt ook klantsegmenten die automatisch worden bijgewerkt als het gebruikersgedrag verandert.

Via de klantprofielen en klantsegmenten die door Woopra zijn gebouwd, kunt u datagestuurde analyses genereren om trechterrapporten, retentierapporten en aangepaste rapporten te maken. U kunt ook aangepaste live dashboards maken op basis van uw kern-KPI’s. Woopra kan worden geïntegreerd met een groot aantal programma’s van derden, zodat u de verstrekte gegevens kunt gebruiken om geactiveerde acties in uw andere app te automatiseren, zoals het weergeven van een stukje inhoud of het prioriteren van een helpticket. De app stuurt ook realtime meldingen naar uw mobiele of desktop-app wanneer een klant belangrijke acties uitvoert.

Accepteer betalingen via uw webshop!

Vraag een gratis Mollie account aan!

Heeft u interesse in een onafhankelijke analyse van uw webshop?

Wij maken een vrijblijvende en onafhankelijke analyse van uw webshop vanaf slechts € 199,00 excl. BTW.

Menu