SightMill

Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-klanttevredenheidssoftware helpt je om klantfeedback te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen.

Wie gebruikt SightMill – NPS Software?

Als je bedrijf de betrokkenheid van klanten wil verbeteren, is SightMill iets voor jou. Geschikt voor zowel startups als grote bedrijven – met tools en functies om aan je behoeften te voldoen, ongeacht je grootte.

Wat is SightMill – NPS Software?

Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-klanttevredenheidssoftware helpt je om klantfeedback te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen. Stuur NPS-enquêtes per e-mail of sms, voeg enquêtes toe aan je website of verzamel feedback tijdens evenementen. Pas enquêtes aan je merk en stijl aan. Gebruikt door bedrijven over de hele wereld, eenvoudig te installeren en ondersteuning is op elk moment beschikbaar. Begrijp trends per segment of klant in realtime. Automatiseer met koppelingen naar Salesforce, Slack, Zapier, CRM’s, helpdesks.

Menu