Klantenservice op uw webshop
Als klanten onduidelijkheden bevinden of vragen hebben is het belangrijk dat ze snel een antwoord hebben op hun vragen. Als ze namelijk een dringende vraag hebben waar ze geen antwoord op kunnen vinden zal een klant snel uw webshop weer verlaten.
Klantenservice tools zijn dus van uiterst belang. Daarom bieden we veel verschillende klantenservice tools aan waarmee u snel en zelfs automatisch de vragen van uw klanten kunt beantwoorden. Dit word gedaan door middel van live chat functies en chat bots.
Op grote webshops ziet u steeds vaker een chatbot. Deze kunt u zelf ook op uw website integreren met een gemakkelijk drag-and-drop systeem. U kunt bijvoorbeeld instellen dat de chatbot een bepaald antwoord geeft als hij door u geselecteerde woorden herkent in de vraag van de klant. Ook kunt u instellen dat klanten bij bepaalde vragen doorgestuurd worden naar een livechat. Als dit gebeurd krijgt u een melding op uw telefoon of pc waarbij u een live chat start met de klant. Hierdoor hoeft u niet heel de dag in de gaten te houden of er een klant een vraag heeft.
Klantenservice webshop tools zijn een van de belangrijkste manieren om de klanten tevreden te houden. Als u meer contact wilt houden met de klanten zou u kunnen kijken bij verschillende mailing tools die wij aanbieden.