Klantenservice op uw webshop

Als klanten onduidelijkheden bevinden of vragen hebben is het belangrijk dat ze snel een antwoord hebben op hun vragen. Als ze namelijk een dringende vraag hebben waar ze geen antwoord op kunnen vinden zal een klant snel uw webshop weer verlaten.

Klantenservice tools zijn dus van uiterst belang. Daarom bieden we veel verschillende klantenservice tools aan waarmee u snel en zelfs automatisch de vragen van uw klanten kunt beantwoorden. Dit word gedaan door middel van live chat functies en chat bots.

Op grote webshops ziet u steeds vaker een chatbot. Deze kunt u zelf ook op uw website integreren met een gemakkelijk drag-and-drop systeem. U kunt bijvoorbeeld instellen dat de chatbot een bepaald antwoord geeft als hij door u geselecteerde woorden herkent in de vraag van de klant. Ook kunt u instellen dat klanten bij bepaalde vragen doorgestuurd worden naar een livechat. Als dit gebeurd krijgt u een melding op uw telefoon of pc waarbij u een live chat start met de klant. Hierdoor hoeft u niet heel de dag in de gaten te houden of er een klant een vraag heeft.

Klantenservice webshop tools zijn een van de belangrijkste manieren om de klanten tevreden te houden. Als u meer contact wilt houden met de klanten zou u kunnen kijken bij verschillende mailing tools die wij aanbieden.

Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening.
Meer info
Get More Reviews is de vertrouwde reputatiebeheer- en reviewgeneratiesoftware die wordt gebruikt om je reviewbeheerproces te optimaliseren met een 5-sterrenclassificatiesysteem, automatische plaatsing op sociale media en blokkeermogelijkheden voor negatieve feedback.
Meer info
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen.
Meer info
Het populairste whitelabel reviewmanagement- en marketingplatform voor marketeers, bureaus en SEO's.
Meer info
Alchemer is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten
Meer info
Het platform voor klantenbinding is de sleutel tot luisteren naar en leren van je klanten.
Meer info
Het Genesys PureCloud-platform is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject.
Meer info
Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-klanttevredenheidssoftware helpt je om klantfeedback te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen.
Meer info
SimpleSat is de site die tevredenheidsonderzoeken gebruikt voor servicegerichte professionals.
Meer info
Een modern platform voor klantervaringen waarmee bedrijven voor elke stap van het klanttraject gepersonaliseerde interacties kunnen creëren, de betrokkenheid van het publiek kunnen vergroten en betere gegevens kunnen verzamelen.
Meer info
Opsgenie is een krachtige oplossing voor incidentbeheer en respons die diepgaande integraties heeft met meer dan 200 ITSM-tools.
Meer info
Verander je e-mail in een helpdesk om meer persoonlijker klantenondersteuning te bieden.
Meer info
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt.
Meer info
Nicereply helpt honderden teams bij bedrijven zoals Microsoft, Lenovo, Hubspot en Buffer om de kwaliteit van hun klantenservice te meten en te verbeteren.
Meer info
Help Scout kan worden opgeschaald zoals elke andere helpdesk, maar de klantervaring voelt zo gepersonaliseerd als e-mail.
Meer info
Met de Nederlandse software Belco breng je alle traditionele contactkanalen zoals mailen, bellen en chatten samen in een tool.
Meer info
Livecall stelt je in staat om het aantal inkomende verkoopgesprekken met mensen die momenteel je website bezoeken te vergroten.
Meer info
Bouw uw multichannel klantenplatform op via Crisp en begin naadloos te communiceren met uw klanten en leads.
Meer info
Pure Chat helpt kleine en middelgrote organisaties om hun websitebezoekers te betrekken met krachtige, gebruiksvriendelijke live chatsoftware.
Meer info
Twilio biedt een krachtige API voor telefoondiensten waarmee bedrijven kunnen bellen en gebeld kunnen worden en sms-berichten kunnen verzenden en ontvangen.
Meer info
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen.
Meer info
Verander het winkelpubliek van je website in gekwalificeerde leads met de chatbot en livechat van Pipedrive.
Meer info
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige enquêtes maken.
Meer info
Websitechat en mobiele berichten zijn de klantkanalen met de hoogste klanttevredenheid. Met Userlike kun je ze allemaal gebruiken.
Meer info
Met LiveAgent maak je gebruik van de kracht van een volledig uitgerust analysepakket dat krachtige tools voor gegevensanalyse en rapportage biedt.
Meer info
Tidio is een communicator voor bedrijven die livechat, chatbots, Messenger en e-mail op één plek samenbrengt.
Meer info
Maropost Marketing Cloud is een online oplossing voor klantenbinding en verkoopstimulering die verschillende sectoren ondersteunt, waaronder marketing, e-commerce en detailhandel, uitgeverijen en technologie.
Meer info
User.com is een alles-in-één platform voor marketing automation gericht op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door een enkele gegevensbron voor je klanten te gebruiken.
Meer info
Zendesk is een robuuste platform tool voor klantenservice en betrokkenheid. Je kunt snel en eenvoudig interacties met je klanten hebben – of het nu via de telefoon, chat, e-mail of social media is.
Meer info
Met Surfly kun je gemakkelijk meekijken met de browser van een klant, of zelfs de besturing overnemen. Dit kan de klant aanvragen via een live chat.
Meer info
Freshworks bied veel verschillende diensten aan die uiteindelijk samenkomen waarmee u vervolgens moeiteloos de klantenservice van uw webshop kunt runnen.
Meer info
Stroomlijn al je communicatiekanalen in een krachtige inbox. Werk samen met je team, automatiseer conversaties en creëer geweldige klantervaringen.
Meer info
Livechat is een tool waarmee zowel met de websitebezoekers als onderling met het personeel gecommuniceerd kan worden. Hiermee wordt niet enkel de interne communicatie verbeterd maar ook de communicatie met (potentiële) klanten.
Meer info
Menu