Five9

Five9 zet de kracht van praktische AI in bij contactcenters om slimme, gepersonaliseerde, omnichannel CX te creëren via telefoon, internet, chat, e-mail, mobiel en sociale media.

Wat is Five9?

Five9 zet de kracht van praktische AI in bij contactcenters om slimme, gepersonaliseerde, omnichannel CX te creëren via telefoon, internet, chat, e-mail, mobiel en sociale media. Voorspel de reden voor het verzoek met gegevens van klantintentie. Gebruik intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied intuïtieve self-serviceopties aan je klanten. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM. Bewaak, coach en rapporteer in realtime over prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen.

Wie gebruikt Five9?

Five9 is een toonaangevende leverancier van cloudsoftware voor contactcenters, die duizenden klanten bedient en organisaties van elke omvang helpt bij de overgang van lokale software naar de cloud.

Menu